PRIVÁTBIZTOSÍTÁSOK

Érdemes-e kötni biztosításokat, s mire? Mire kell figyelemmel lenni a lakossági biztosítások megkötésénél, s mit tehetünk mi annak érdekében, hogy kellő védelem alatt álljunk családunkkal együtt, s hogy megóvjuk nehezen megszerzett értékeinket?

         

                     
 
 
 
HomeGuard lakásbiztosítás
otthona  biztonságáért 
 
 

Könnyen átlátható, felesleges fedezetektől mentes lakásbiztosítást keres? Itt megtalálta: az UNIQA HomeGuard lakásbiztosítás az otthonát fenyegető reális veszélyekre nyújt fedezetet, amely megfelel a modern kor igényeinek. 

Fő jellemzői:

• papírmentes szerződéskötés, akár azonnali kötvényesítéssel.

• online kárbejelentés.

• gyors kárrendezés garanciával, akár szemle nélkül.

• egyszerű és gyors előkészületek a szerződéskötéshez: a díjkalkulációhoz és a csomagválasztáshoz elegendő csupán öt adatot megadnia.

 

Kinek ajánljuk?

Mindazoknak, akik felesleges fedezetek nélküli, a valós kockázatokra védelmet nyújtó lakásbiztosítást szeretnének s eközben

• vállalják az elektronikus kommunikációt és az online ügyintézést (pl. online kárbejelentést) 

• a biztosítás díjának befizetését csoportos beszedéssel, banki átutalással vagy bankkártyával vállalják megoldani

• különösen ajánljuk azoknak, akiknek fontos a gyors és egyszerű kárrendezés.

• mindenkinek, aki a szolgáltatási garanciának köszönhetően még nagyobb biztonságban szeretné tudni otthonát.

 

 

A VÉDELMET BIZTOSÍTÁSI CSOMAGOKBAN AJÁNLJUK

 

Alap, Médium és Prémium csomagok

Három csomagajánlatunk közül mindenki megtalálhatja a számára leginkább megfelelőt. Az egyes csomagokban az egymásra épülő fedezetek gondoskodnak otthona biztonságáról.

A károk háromnegyedét öt kárfajta teszi ki: vezetékes vízkár, viharkár, üvegkár, beázás és villámcsapás. Ezek ellen már Alap csomagunk is védelmet nyújt.

 

Az Alap csomagban található fedezetek:

 

Ha az alapbiztosításon túl magasabb fedezeti értékekkel, vagy még szélesebb körű szolgáltatásokkal szeretné otthonát biztosítani, akkor ÖnnekMédium vagy Prémium csomagjainkat ajánljuk.

 

A Médium csomagban található fedezetek az                    Alap csomagban felsoroltakon túl:

  

A Prémium csomagban található fedezetek az                  Alap és a Médium csomagban felsoroltakon túl:

 

  

Kártérítések és szolgáltatások az egyes lakásbiztosítási

csomagokban: 


 

MI A TEENDŐ KÁR ESETÉN?

 

Mielőtt kapcsolatba lép velünk     

• A további károsodás megakadályozásának érdekében – munkatársainkkal történt egyeztetést követően - kérjük,  végezze el a legszükségesebb javításokat (betört ablaküveg cseréje, sérült tető befedése, feltört zár cseréje).

• Kérjük, vegye elő biztosítási kötvényét és a biztosítási feltételeket! Győződjön meg arról, hogy szerződése a kár fedezetére kiterjed-e, és az esedékes biztosítási díjat Ön befizette-e

• Ha kötvényében csak az ingóságok biztosítottak, akkor az épületkárokra valószínűleg egy másik biztosítás, pl. társasház biztosítás érvényes.

• Kérjük, hogy a kárbejelentéshez tartsa kéznél kötvényét!

 

Vészhelyzeti zárszerelés, víz-, gáz-, fűtésszerelés, dugulás elhárítás, villanyszerelés, tetőfedés szolgáltatásokra Médium és Prémium biztosítási csomag esetén igénybe veheti a Plusz24 vészhelyzeti segítségnyújtásunkat is.

 

Kárbejelentés

 

• Online felületünkön:

www.uniqa.hu/vagyon-karbejelentes

Ehhez kérjük, hogy vagyon kárbejelentő adatlapunkat  töltse ki és jutassa el hozzánk: https://www.uniqa.hu/vagyon-karbejelentes/-/vagyonkar/urlap

 

• telefonon: +36 1/20/30/70 544-5555

 

• írásban: UNIQA Biztosító Zrt. 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 70–74.


 

Mi történik kárbejelentéskor?

• Elsőként azonosítjuk és ellenőrizzük az Ön adatait.

• Kérjük a káresemény adatainak megadását:

– milyen káresemény történt,

– hol,

– mikor,

– milyen körülmények közt?

• Ezt követően arról adunk tájékoztatást , hogy biztosítási szerződése kiterjed-e a bejelentett kárra, illetve kárával kapcsolatban fennáll-e bármilyen korlátozás, kizárás.

 

Mit kérhet a Biztosító ?

• Kérjük, hogy a megsérült vagyontárgyakat a szemléig – vagy ha az még nem történt meg –, a bejelentést követő 30 napig őrizze meg.

• Előfordulhat, hogy a vagyontárgyak tulajdonjogának és a káresemény körülményeinek igazolásához dokumentumokat kell benyújtani számunkra.

Az általunk bekérhető dokumentumokról bővebben a Biztosítási Feltételek 1. számú Függelékében olvashat.

 

Hogyan zajlik a kárrendezés?

A káreset bejelentésekor tájékoztatjuk a kárrendezés menetéről, mely függ a kár típusától és nagyságától:

• Úgynevezett „önkiszolgáló kárrendezés” esetén az online kárbejelentő kitöltése és az általunk kért dokumentumok feltöltése után kárügyintézőnk megvizsgálja bejelentését, és tájékoztatja, ha további iratok benyújtása, információk megadása szükséges.

• Videós kárrendezés során előzetes egyeztetés alapján szakértőnk okostelefonos kapcsolat segítségével méri fel kárát.

• Kismértékű kár esetén kárügyintézőnk telefonbeszélgetés során egyezteti Önnel a káreset részleteit, és tájékoztatja a kárrendezés további mentéről.

• Viszonylagosan nagyobb kárérték esetén – az ügy jellegére, összetettségére is tekintettel – megbízott kárszakértő helyszíni szemle során méri fel a kárt.

A kárrendezés során tájékoztatjuk Önt a kárügy aktuális státuszáról, a kárrendezéshez szükséges további dokumentumokról, a térítésről, vagy a kifizetés esetleges akadályáról.

 

Mikor kapom meg a kártérítés összegét?

A kifizetés az utolsó szükséges irat beérkezésétől számított 15 napon belül esedékes, azonban a káresetek többségében ez ténylegesen 2-8 nap.

A kárrendezéshez szükséges iratok felsorolását a szerződési feltételek tartalmazzák.

 

 

Plusz24 vészhelyzeti asszisztencia

Része minden lakásbiztosításnak, amelyet Médium vagy Prémium csomagra kötöttek meg

Telefon: +36 80 500-000

 

Biztosítási esemény meghatározása

Vészhelyzetnek tekinthető: minden olyan előre nem látható, hirtelen, váratlanul bekövetkező fizikai hatás, amely elhárítása nélkül az az adott épület, lakás a továbbiakban nem használható rendeltetésszerűen, illetve a biztosított megszokott életvitelét lehetetlenné teszi.

A Plusz24 vészhelyzeti asszisztencia szolgáltatása hat iparos tevékenységi körre terjed ki. Ez lehetővé teszi a vészhelyzet elhárítását, és a szakipari munkák elvégzését az év minden napján, 0–24 óráig a biztosított számára elérhető módon.

Szakiparos tevékenységek: zárszerelés, víz-, gáz-, fűtésszerelés, duguláselhárítás, villanyszerelés, tetőfedés, üvegezés.

 

Szolgáltatás igénybe vétele vészhelyzet esetén

• Biztosított felhívja a biztosító diszpécserét és nevének, címének, kötvényszámának közlése után bejelenti a kárt.

• A diszpécser felveszi a kapcsolatot a megfelelő, a biztosítóval szerződéses kapcsolatban álló szakemberrel, aki a lehető legrövidebb időn belül kiszáll a helyszínre, és elhárítja a vészhelyzetet.

• A vészelhárítások, illetve az üvegezések során felhasznált anyagok, szerelvények csak az eredetivel megegyező fajtájúak, kategóriájúak lehetnek, a vészelhárítás célja a vészhelyzetet megelőző állapot helyreállítása.

 

Biztosító által nem fedezett károk felsorolása (kizárások)

Nem minősülnek biztosítási eseménynek, így a biztosító nem köteles helytállni azoknál a vészhelyzeteknél, melyek nem háríthatóak el a biztosítási eseményeknél felsorolt szakiparos tevékenységek által.

Nem minősül biztosítási eseménynek, ha a dugulás olyan berendezési tárgyban keletkezik, amelynek funkciója másik berendezési tárggyal kiválható.

 

Összeghatár/limit

A Biztosító a Plusz24 vészhelyzeti asszisztencia biztosítási összegének a kár időpontjában érvényes éves díjat tekinti és szolgáltatását ennek mértékéig nyújtja. Ha ezen összeget a vészelhárítás költsége meghaladja, a különbözetet a Biztosított köteles a helyszínen megfizetni.

A tényleges és a Plusz24 szolgáltatás költségének különbözete csak akkor térül meg, ha biztosítási esemény idézte elő a vészhelyzetet.

Önrész nincs.

 

Megjegyzés

A Plusz24 vészhelyzeti asszisztencia Médium és Prémium csomag választása esetén vehető igénybe. A Biztosító szolgáltatására a Biztosított jogosult, a biztosítási szerződésen megjelölt kockázatviselési helyen.

Ha a Plusz24 vészhelyzeti asszisztencia szolgáltatásán túlmenően egyéb kárigény is fellép, azt a Biztosított a lakásbiztosítás feltételei alapján érvényesítheti.

 

VÉDJE OTTHONÁT MODERN LEHETŐSÉGEKKEL!

 

Védelmi szintek és védelmi követelmények

A mechanikai védelem előírásairól, illetve az elektronikai jelzőrendszerekről a lakásbiztosítási szabályzat 2. sz. függelékében olvashat

 

Védelmi szinthez rendelt maximális kártérítési összegek (ezer forintban) vagyoncsoportonként, betöréses lopás kockázatnál

Figyelem! Csak a káresemény időpontjában működtetett (pl. zárt, bekapcsolt) mechanikai és elektronikai eszközökkel megvalósuló védelem vehető figyelembe.

A betöréses lopás miatt keletkező rongálási kár helyreállítási költsége a kártérítési limiten belül vagy azon felül téríthető.

* Amennyiben a készpénzt értéktároló feltörésével tulajdonították el, MABISZ termékmegfelelőségi ajánlással rendelkező értéktároló esetén a kártérítési limit felső határa megegyezik az értéktároló minősítési értékhatárával, de legfeljebb 1 millió Ft lehet, abban az esetben, ha az Ingóságok biztosítási összegének meghatározásánál a készpénz értéke beszámításra került, valamint az értéktárolót az ajánlás szerint előírásszerűen telepítették. MABISZ termékmegfelelőségi ajánlással nem rendelkező értéktároló esetén a kártérítési limit 50 000 Ft lehet káreseményenként.

** Amennyiben az értéktárgyakat értéktároló feltörésével tulajdonították el, MABISZ termékmegfelelőségi ajánlással rendelkező értéktároló esetén a kártérítési limit felső határa megegyezik az értéktároló minősítési értékhatárával, de legfeljebb 10 millió Ft, amennyiben az értéktárolót az ajánlás szerint előírásszerűen telepítették és a kockázatviselés helyén legalább a II. védelmi szint a kár időpontjában teljesül. MABISZ termékmegfelelőségi ajánlással nem rendelkező értéktároló esetén a kártérítési limit megegyezik az értéktároló nélküli esetre meghatározott értékkel.


AJÁNLÁS

Ha lakásbiztosítása mellé más lakossági módozatainkból is köt újabb biztosításokat, törzsügyfelünkké - multipartnerünkké - válhat, ami díj-visszatérítéssel járhat. Arról, hogy ez milyen módon működik, aMegköszönjük ügyfeleink hűségét c. fejezetben olvashat bővebben.
 
 
 
LEGYEN EGY JÓ LAKÁSBIZTOSÍTÁSA! HÍVJON BENNÜNKET!
 
privatbiztositasok.nanoweb.hu kép
 
 
 
 


 
.
 
 


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 7
Heti: 40
Havi: 249
Össz.: 202 060

Látogatottság növelés
Oldal: Új generációs lakásbiztosítás
PRIVÁTBIZTOSÍTÁSOK - © 2008 - 2024 - privatbiztositasok.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »